Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby poprawić i spersonalizować Twoje wrażenia oraz wyświetlać reklamy (jeśli takie istnieją). Nasza strona internetowa może również zawierać pliki cookie stron trzecich, takich jak Google Adsense, Google Analytics, YouTube. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie. Zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności, kliknij przycisk obok, aby sprawdzić naszą Politykę prywatności.

Czy Twoja firma jest wyjątkowa?
Oczywiście, że jest!

Nasza praca nie kończy się na opracowaniu strategii marketingowej; pomożemy Ci wprowadzić Twój plan w życie, mierzalne, określone konwersje marketingowe.

Badania Rynku

Badania rynku pomagają zidentyfikować docelowego konsumenta oraz zrozumieć jego upodobania i niechęci, aby ustalić, czy pomysł na biznes może stać się opłacalny.

Startegia Contentu

Zarówno firmy B2B, jak i B2C mogą odnieść ogromne korzyści z udokumentowanej strategii marketingu treści.

Analiza Konkurencyjna

Jeśli rozważasz nową strategię marketingową lub strategię mediów społecznościowych, pozwól DMP pomóc w analizie konkurencji.

TWOJA STRATEGIA MARKETINGOWA TO PLAN.

Sposób Realizacji Strategii Wymaga Podejścia Taktycznego.

Jaka Różnica Między
Strategią A Taktyką?

Strategia jest ideą - plan, koncepcje. Taktyka to działania podejmowane w celu wdrożenia strategii.

STRATEGIA JEST TWARDA. TAKTYKA JEST ZABAWNA!

Najlepsze strategie to proste strategie - takie, które można łatwo wdrożyć. Jeśli twoja strategia jest skomplikowana, sugerujemy przyjrzenie się sposobom uproszczenia procesu i planu. Zacznij od jednego głównego celu i rozważ najbardziej efektywny sposób osiągnięcia tego celu.

Realizując strategię, twoja taktyka musi być realna i osiągalna. Podziel każdy krok po drodze, który zbliży Cię do celu. Zastanów się nad swoimi zasobami i doświadczeniem, co wnosisz do stołu, cel swojego celu i najbardziej skuteczny sposób osiągnięcia celu.

MEANDRY STRATEGII

Jaki jest najczęstszy
błąd strategii
marketingowej?

Czy chcąc osiągnąć sukces, dodajesz nowe technologie, usługi lub klientów, którym Twoim zdaniem chcesz służyć? Koszt dywersyfikacji jest często twoją przewagą - tracisz z oczu cechy, które sprawiają, że Twoja firma jest wyjątkowa i inna.

Twoja strategia marketingowa musi być dynamiczna. To, co zadziałało w 2009 roku, nie działa w 2019 roku. Musisz stale oceniać swoje zasoby biznesowe i marketingowe. Zadaj sobie pytanie, czy moja firma robi dziś różnicę? Czy przekazałem to mojemu rynkowi? Jeśli odpowiedź brzmi „nie”, czas na nową strategię marketingową i realizację.

Digital Marketing, Analityka Marketingowa i Marketing Wielokanałowy

Zostały zidentyfikowane jako 3 największe luki w zdolnościach organizacyjnych w 2017 roku. Pozwól DMP pomóc ci je wypełnić.

Zidentyfikuj I Zoptymalizuj Czynniki Sukcesu.

Jeśli je zoptymalizujesz wzrośnie retencja użytkowników na konwersję i wzrost sprzedaży.

Z Niecierpliwością Czekamy
Na Kontakt od Ciebie

Zadzwoń lub wyślij wiadomość, a chętnie Ci pomożemy.