Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby poprawić i spersonalizować Twoje wrażenia oraz wyświetlać reklamy (jeśli takie istnieją). Nasza strona internetowa może również zawierać pliki cookie stron trzecich, takich jak Google Adsense, Google Analytics, YouTube. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie. Zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności, kliknij przycisk obok, aby sprawdzić naszą Politykę prywatności.

Mała agencja. Wielkie pomysły.

Nasi ludzie napędzają naszą kulturę, ale nasze pomysły napędzają nasz rozwój. Współpracujemy, wprowadzamy innowacje i motywujemy - w wyniku czego powstają długoterminowe relacje z klientami i pracownikami.

Nasze zasady przewodnie

Jesteśmy firmą zfocusowaną na Customer Experience.

Gdy jesteś agencją digitalową, nigdy nie możesz czuć się komfortowo z tym, co wiedziałeś wczoraj, ponieważ może to nie być aktualne dzisiaj. Mocno wierzymy, że jedyną stałą jest zmiana.

Technologia i sposób, w jaki konsumenci angażują się w marki, podlegają ciągłym zmianom. Digital Media Polska z pasją zagłębia się w umysły konsumentów i opracowuje strategię, która pomoże naszym klientom osiągnąć pożądane wyniki.

Kim Jesteśmy?

Niełatwo jest opisać nasz zespół, więc zrobimy to jednym słowem. Jesteśmy Digital. To nasza podstawowa zasada przewodnia, która pozwala nam zapewnić pierwszorzędne wrażenia. Po prostu spróbuj nas!

Nasza Misja

Tylko dlatego, że każdy robi coś w jedną stronę, to nie znaczy, że robi to dobrze. Właśnie dlatego naszym hasłem jest: „Odwracanie rzeczy”. Siłą napędową naszej udanej historii biznesowej jest dążenie do zapewnienia lepszych wyników.

Nasza Wizja

DMP opiera się na zaufaniu, jakim obdarzają nas nasi klienci. Ostatecznym celem jest zapewnienie każdemu klientowi tego poczucia. Jak to robimy? Z poważnym podejściem do pracy i ukierunkowaniem na wyniki.

NIEKTÓRE POWODY, BYŚMY WSPÓŁPRACOWALI

Zwykle mówimy, że zasady mają być łamane - ale nie te.

Nasze zasady przewodnie stanowią podstawę silnych relacji z klientami, zadowolonych pracowników i wysokiej jakości pracy.

01.   Kwestionuj Wszystko

Nic nie zakładaj i pozwól, aby badania doprowadziły nas do właściwych odpowiedzi.

02.    Słuchaj

Nasi klienci często sadzą nasiona, z których wyrastają nasze największe sukcesy.

03.   Bądź Innowacyjny

Nie tylko ze względu na innowacje, ale w celu podniesienia komfortu użytkowania.

04.   Zwracaj uwagę na detale

To małe akcenty zapewniają największy sukces.

05.   Bądź Szczęśliwy

Niezależnie od tego, czy pracujemy dla Ciebie, czy Ty dla nas, czy współpracujesz z nami, bawmy się dobrze i czujemy się z tym dobrze.

06.   Bądź Szczery

Zawsze możesz na nas liczyć, że udzielimy Ci uczciwych wskazówek.